Best Drupal HostingBest Joomla HostingBest Wordpress Hosting

Tabella

Belépés

MEGHÍVÓ!

FIGYELJÜNK KÖRNYEZETÜNK TISZTÁN TARTÁSÁRA!

Tisztelt Lakosság!
Településünkön több szelektív hulladékgyűjtő sziget található, melyekben különféle újrahasznosítható hulladékokat helyezhetnek el az itt lakók. Ezek az anyagok: üveg, papír, műanyag, ruha.
A szigetek rendeltetésszerű használata és környezetük tisztán tartása mindenki számára egyaránt fontos. A szabálytalanul lerakott szemét nem csak kellemetlen látványával és orrfacsaró bűzével rontja közérzetünket, de környezetünkre és egészségünkre is káros lehet!

Sajnálatos módon az utóbbi időben többször is előfordult, hogy illegális szemétlerakók kommunális hulladékot helyeztek el a gyűjtőszigeteken. A probléma megszüntetésére, Önkormányzatunk biztonsági megfigyelő kamerák felszerelését kezdeményezte.

Ezúton is kérnénk a Lakosok segítségét, hogy amíg a kamerák nem kerülnek kihelyezésre, fokozottan figyeljék a gyűjtőszigeteket, és ha esetleges gyanús szemétlerakókat észlelnek - lehetőleg rendszám felírása mellett-, jelezzék azt Mezőőri szolgálatunknál (06 30/ 529-5383)!

Köszönjük együttműködésüket e fontos ügyben is!
Községi Önkormányzat

EU-S TÁMOGATÁS MAGÁNSZEMÉLYEKNEK CSALÁDI HÁZ FELÚJÍTÁSÁRA!

Az európai unió támogatja a korszerű, és energia takarékos otthonokat, úgyhogy létrehozta a lakossági 0%-os hitelt, amit pályázati rendszerbe helyeztek, aminek az a célja, hogy csak olyanok kapják meg akik valóban fejleszteni akarják otthonukat. Nekik nyújt egy rövid ideig hatalmas lehetőséget ez a konstrukció, és ők azok, akiknek 1 év múlva már szép, új és energiatakarékos otthonuk lesz.

Ezúton hívjuk fel a Lakosság figyelmét erre az élő lehetőségre, melyet településünkön is vettek már igénybe. A hitellel kapcsolatban bővebb tájékoztatást az OTP Bank MFB pontjai nyújtanak, ilyen pont a ceglédi (2700 Cegléd, Szabadság tér 6.) és a szolnoki (5000 Szolnok, Szapáry utca 31.) OTP Bank.

Községi Önkormányzat

Pályázati információk:
https://palyaz.hu/energetikai-palyazat/?utm_source=facebook&utm_medium=h...

TÁJÉKOZTATÓ A NEMZETI HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KOORDINÁLÓ ÉS VAGYONKEZELŐ ZRT. DÍJHÁTRALÉK-KEZELÉS ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI ÜGYINTÉZÉSRŐL!

Az NHKV Zrt. célja a díjhátralékok és a lakosság terheinek csökkentése, amelynek érdekében közbeszerzési eljárást folytatott le és 2018. január 1. napjától a Közszolgáltatási Díjbeszedő Konzorciumot [Konzorcium vezetője: Díjbeszedő Holding Zrt.(1117 Budapest, budafoki út 107-109.), konzorcium tagja: PEPP AND CARS Kft. (4233 Balkány, Kállói út 2. A. ép.)] ügyfélszolgálati, illetve a díjhátralékok beszedésével összefüggő feladatok ellátásával bízta meg.

Ezáltal a számla esedékességet követően fennálló számlatartozás befizetését az ingatlanhasználókat személyesen felkereső - magukat fényképes igazolvánnyal igazoló - hátralékkezelők közreműködésével biztosítjuk, amellyel a díjfizetési kötelezettségelmulasztásából adódó kellemetlenségeket kívánjuk minimalizálni, illetve a díjtartozások rendezését megkönnyíteni.

A hátralék- és változáskezelést ellátó megbízott személyek beazonosítására az illetékes Közszolgáltsató és az NHKV Zrt. ügyfélszolgálatán van lehetőség.

NHKV ZRT.

Tájékoztatás vízóra leolvasásról!

TRV Zrt. tájékoztatója!

Folyamatos törekvésünk, hogy egyre jobb szolgáltatást nyújtsunk Ügyfeleink számára, beépítve működésünkbe a modern technika biztosította lehetőségeket. Célunk, hogy olyan szolgáltatóvá váljunk, ahol az Ügyfelek kiszolgálása a legmagasabb minőségben, a XXI. századi elvárásoknak megfelelően történik. Ennek megvalósításában egy újabb lépcsőfokhoz érkeztünk.

2016-ban elindult a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. háttérfolyamatainak és rendszereinek fejlesztése a regionális víziközmű társaságok közös tulajdonosa, az MNV Zrt. vezetésével. Az Ügyfélszolgálatot is érintő változás célja, hogy egy gazdaságosan működő, a teljes vízszolgáltatási szektoron belül egységesen és gyorsan fejleszthető rendszer kerüljön kialakításra, lehetővé téve a gyorsabb és egyre magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást.

A fejlesztéseknek köszönhetően az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá válik, így Ügyfeleink is könnyebben kaphatnak választ kérdéseikre, kéréseikre.

Az átállás miatt 2018. július-szeptember közötti időszakban az ügyfélszolgálati ügyintézésben fennakadások várhatóak.

Készséggel állunk Felhasználóink rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
www.trvzrt.hu illetve www.vizcenter.hu/trv
MOBIL applikáció: Vízcenter
Call Center: +36 (80) 205-157
Központi ügyfélszolgálatunk: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu

Ügyfélfogadás szünetelése a Tápiómenti Települések Csatornamű Vízgazdálkodási Társulatánál!

Tisztelt Lakosság!

Ezúton értesítjük Önöket, hogy Irodánk

2018. július 23-tól július 29-ig zárva tart,

egyben az ügyfélfogadás is szünetel.

Az ügyfélfogadás 2018. július 30-tól a megszokott rendben fog történni, azaz hétfőn és szerdán 9-14 óráig.

Megértésüket köszönjük!

Tápiómenti Települések Csatornamű Vízgazdálkodási Társulata

Falugazdász ügyfélfogadásának szünetelése!

Önkéntes program az Országos Mentőszolgálatnál!

Duna-Tisza közi Hulladékkezelő Nonprofit Kft hírei

Tisztelt újszilvási Ingatlantulajdonosok!

Társaságunk az alábbiakban tájékoztatja Önt az újrahasznosítható csomagolási, a zöldhulladék, továbbá a lom hulladékok gyűjtéséről. Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

HÁZHOZ MENŐ CSOMAGOLÁSI HULLADÉKGYŰJTÉS

2018.

Márc. Ápr. Máj. Jún. Júl. Aug. Szept. Okt. Nov. Dec.
12 , 26 9 , 23 7 , 21 4 , 18 2 , 16 , 30 13 , 27 10 , 24/td> 8 , 22 5 , 19 3 , 17 , 31

Gyűjtési időszak: egész évben KÉTHETENTE, HÉTFŐI napokon.

A mindenkori begyűjtéssel egyidejűleg munkatársaink annyi cserezsákot (csomagolási hulladék gyűjtésére szolgáló, sárga színű, emblémás) adnak, amennyi kihelyezésre került.
FONTOS! Az üveg (színes és színtelen öblös, üdítős, boros, pezsgős) gyűjtése kiöblítve, az üveg gyűjtőpont(ok)on történik! (Alkotmány u. több pontján, Széchenyi u.)

HÁZHOZ MENŐ ZÖLDHULLADÉK GYŰJTÉS

2018.

Márc. Ápr. Máj. Jún. Júl. Aug. Szept. Okt. Nov. Dec.
26 23 21 18 16 13 10 8 5 3 , 31

Gyűjtési időszak: egész évben NÉGYHETENTE, HÉTFŐI napokon.

A kertgondozás során levágott füvet és egyéb lágyszárú növényeket, illetve a lehullott falevelet a DTkH Nonprofit Kft. által térítésmentesen rendelkezésre bocsátott zöld színű lebomló műanyag zsákban, illetve az ágnyesedéket max. 70 cm hosszú kötegekben összekötve (alkalmanként maximum 0,5 m3 mennyiségben), a zöld zsák mellé helyezze ki az ingatlana elé, a közterületet nem szennyező módon.
A mindenkori begyűjtéssel egyidejűleg munkatársaink 2 db cserezsákot (zöld színű, emblémás) biztosítanak. Szükség esetén további zsákokat az alábbi értékesítési helyeken lehet beszerezni átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírása ellenében az ingatlanhasználó, vagy meghatalmazottja, a közszolgáltatás számlafizetője nevére. A zsák átvételéhez személyes okmányok szükségesek, mivel a közszolgáltatás ellenértéke (kommunális többlethulladékos zsák árával megegyező: 441 Ft+ÁFA/db), utólag a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő (NHKV) Zrt. által kerül kiszámlázásra.
Szállítási alkalmanként, ingatlanonként 2 db ingyenes zsák, valamint további „korlátlan” mennyiségű megvásárolt zsák helyezhető ki.

HÁZHOZ MENŐ LOMTALANÍTÁS

A lomtalanítást évente (jan. – dec.) ingatlanonként KÉT alkalommal (3m3/ alkalom mennyiségben) házhoz menő rendszerrel végezzük el, mely az 53/500-152 (1. menüpont) telefonszámon (ügyfélfogadási időben) igényelhető.

Zsák értékesítés

Cím: Helyszín: Ügyfélfogadás:
Újszilvási Polgármesteri Hivatal 2768 Újszilvás,Szent István u. 6. Hétfő, Kedd, Szerda:
9.00 – 11.00 , 14.00-16.00

Ügyfélszolgálat és zsák értékesítés

Cím: Ügyfélfogadás: Telefon, Fax: E-mail: Honlap
DTkH Nonprofit Kft.
2700 Cegléd, Pesti út 65.
hétfő:
8.00 - 20.00
kedd- csütörtök: 08.00 - 15.00

53/500-152
53/500-153
fax. 53/505-566

ugyfelszolgalat@dtkh.hu www.dtkh.hu